8613564568558

UNA DELEGAZIONE DI VICE GENERAL MANAGER OF SUNWARD VISITÀ SEMW

Recentemente, u sgiò Zhu Jianxin vice direttore generale di SUNWARD, u sgiò Deng Pinghua direttore generale regiunale di Zhejiang, Shanghai è Anhui, u sgiò Sun Jinshan presidente di a rivista Foundation Engineering hà visitatu SEMW, accumpagnatu da u direttore generale di SEMW, u sgiò Gong Xiugang è u direttore generale. cunsultante Mr Chen Jianhai.

1

Prima di tuttu, u sgiò Zhu Jianxin hà visitatu l'attellu di l'assemblea SEMW per amparà di piùSEMW cultura seculu antica, prucessu di pruduzzioni di l'equipaggiu è vantaghji tecnichi, è ascoltu a situazione attuale di R & D, pruduzzione è operazione è i prossimi idee di sviluppu.U Signore Zhu Jianxin hà assai affirmatu a tecnulugia di u produttu SEMW è a qualità di u produttu.

3

8

2

À u foru, u direttore generale di SEMW u Signore Gong Xiugang hà introduttua storia di sviluppu di SEMW in l'ultimi 100 anni, i vantaghji tecnichi di multi serie è prudutti di stella diversificati è u pianu R & D di novi prudutti.I dui lati avianu scambii approfonditi nantu à l'aspettu di l'operazione, a tecnulugia è l'integrazione di a catena di produttu.Vice direttore generale di SUNWARD, u sgiò Zhu Jianxin, hà dettu chì a specializazione di SEMW multi varietà è prudutti di picculi batch hà assai prumuvutu a diversificazione è a persunalizazione di u sviluppu di l'industria.

5

4

6

In seguitu, i capi andonu prufonda in u situ di unova basa di fabricazione di SEMW, cuncintrau nantu à e quattru unità di pruduzzione di a struttura di u situ, l'assemblea, a pittura è a prova, è hà elogiatu assai e linee di produzzione à grande scala è l'equipaggiu di produzzione di unova basa di fabricazione di SEMW.

In l'ultimi anni, a scala di l'imprese SEMW hè stata espansione.Avà a nova basa di fabricazione hè per esse messa in usu, SEMW hè ancu più putente, è a so capacità di produzzione serà aghjurnata à un novu livellu.SEMW turnerà una nova pagina di novu.Fighjendu u mondu, SEMW hà da ottene un sviluppu più stabile è stabile in u futuru.

7


Tempu di post: 17-mar-2021