8613564568558

U primu in l'industria!A macchina di strofinamentu di tubi di Shanggong Machinery di diametru super-grande PIT5170 hè stata consegnata cù successu, è "ri" hà apertu un novu ghjocu in u mercatu!

Pioneering è innuvatu, cumminendu u gap

L'equipaggiu cù u più grande diametru esternu di casing in l'industria

PIT5170 Macchina per strofinare à l'arbu di pressa

U primu rializatu cun successu

U mercatu di guerra "Re" apre un novu ghjocu

SEMW, Weiding (Shanghai) Drainage Strong Alliance

Sona a voce più forte di u climax di maghju !

semw2
semw3
semw

U 16 di Maghju, a cerimonia di consegna di a macchina di strofinamentu di l'arbu PIT5170 di SEMW hè stata realizata cù successu in a so basa di produzzione.Sutta a tistimunianza cumuna di capi, clienti è impiegati, Gong Xiugang, direttore generale di SEMW, hà datu a "chiave d'oru" à Li Zhongfa, presidente di Weiding (Shanghai) Drainage, questu hè un altru risultatu fruttu di a cooperazione strategica trà i dui. partiti, è diventerà un altru avvenimentu tappa in a storia di u sviluppu di e duie cumpagnie è ancu a storia di l'industria domestica non-scavazione.

semw4

À a scena, Li Zhongfa, presidente di Shanghai Microtop, affirmò a cuntribuzione di SEMW in a prumuzione di a custruzzione di l'industria trenchless domestica, è sperava chì i dui partiti approfondiranu a cooperazione in u futuru, cumplementarii i vantaghji di l'altri, sparte e risorse, è apre. un novu capitulu di cuuperazione strategica cumpleta.

SEMW1

Di fronte à a situazione attuale induve a borsa hè in crescita annu per annu è l'industria entra in un ciculu discendente, SEMW hè ansiosu di ciò chì i clienti sò ansiosi è pensa à ciò chì i clienti volenu.Mentre crea valore per i clienti, hè ancu orientatu à u mercatu è sviluppa servizii persunalizati per i clienti.Furnisce suluzioni di u sistema generale è "caru su misura" secondu i bisogni di i clienti.A consegna di a macchina di strofinamentu di tubi verticali press-in PIT5170 hè un altru casu successu di persunalizà i prudutti secondu i bisogni di i clienti.

U diametru massimu esterno di a carcassa di a macchina di torsione di tubi PIT5170 press-in shaft furnita sta volta hè 5170mm.Hè una nova carcassa chì integra u cuntrollu elettromeccanicu è idraulicu sviluppatu indipindentamente da SEMW nantu à a basa di l'introduzione, a digestione è l'assunzione di tecnulugia avanzata straniera.rig.L'attrezzatura hà funzioni cumpleta, hè ligera è maneggevole, hà e caratteristiche di multiple vitezza è cuntrollu di torque, regulazione verticale automatica, cuntrollu di forza di u cutter head, remote control, etc. Hè faciule d'opere, senza rumore, bassa vibrazione è superiore. e prestazioni affidabili.Dopu à u lanciamentu successu di stu pruduttu, hà da riempie u spaziu in l'equipaggiu di diametru esternu più grande di casing in u campu di a custruzzione senza trinchera in Cina, è à u stessu tempu, hà da espansione forte a forza di a fabricazione di seculu di SEMW.

scopu di applicazione:

● Fundazioni di metro, pile occlusali per a prutezzione di fossa di fundazione profonda, estrazione di pile di ricostruzione urbana è pile di rimozione di ostaculi, pile forate per ferrovie, porti, strade è ponti, fiumi, laghi, edifici alti, custruzzione di energia idroelettrica è di conservazione di l'acqua, è un scopu speciale. pile annoiate.

● Utilizendu casing full, pò esse custruitu ancu quandu hè vicinu à l'edificazioni esistenti, soprattuttu adattatu per l'operazioni in i zoni urbani.

Features

Custruzzione sicura è efficiente: 

● U persunale ùn hà micca bisognu di travaglià in a fossa di fundazione, è tutte l'operazioni sò realizate nantu à a terra, chì guarantisci in modu efficace a sicurità di u persunale;durante u prucessu di custruzzione, u casing azzaru pò effittivamenti ritene u tarrenu è prutege u muru, effittivamenti eliminendu i periculi ammucciatu di a terra colaps è subsidence fundazione.

● L'attrezzatura hè destra è ligera in pesu.Pò esse custruitu nurmale ancu in u spaziu strettu di a strada.Ancu nantu à a fundazione chì ùn manca l'autosupportu, ùn ci hè micca bisognu di prucessi ausiliarii cum'è l'iniezione di materiale, è hè adattatu per a custruzzione nantu à diversi tipi di fundazioni.

Nisuna vibrazione, pocu rumore

● U casing azzaru hè pressatu è tiratu fora attraversu u funziunamentu di cilindru idraulici, chì pò ghjunghje sin'à vibrazioni è pocu rumore.

L'operabilità superiore assicura a precisione di a custruzione

● Sistema upirativu intelligente aiuta à u persunale di custruzzione à capisce rapidamente u modu di operazione di l'equipaggiu.

● L'equipaggiu pò assicurà a verticalità di u casing azzaru attraversu u sistema di cuntrollu avanzatu, furnisce una forza di pressa stabile per i diversi strati, è assicurà a custruzzione d'alta precisione.

Quelli chì osservanu a situazione sò sàvii, è quelli chì osservanu a tendenza sò sàvii.SEMW hà da cuntinuà à fà i prudutti in modu praticu, superà e barriere tecniche, furnisce un serviziu pienu di cori, avanzà è cumbatte di novu u mercatu, è cuntribuisce à a nova gloria di SEMW.


Tempu di post: 18-May-2023