8613564568558

MARTELLO IDRAULICO SEMW H350MF PER CREARE UNA BELLA XIAMEN

Xiamen in April hè bella è tranquilla.Cum'è una cità cintrali impurtante, portu è cità turistica scenica longu a costa sud-est, Xiamen hè una zona pilotu di riforma cumpleta naziunale.Hè diventatu un centru di serviziu finanziariu regiunale à traversu u strettu è un centru cummerciale di u strettu.U sviluppu di l'infrastruttura urbana muderna hè ancu una priorità è indispensabile.

Ricertamenti, a custruzzione di u prughjettu di a piazza di a cità di Baolong in Xiamen, Pruvincia di Fujian, hè in intensu prugressu.A forza principale di a custruzzione, guidata da SEMW H350MF, aiuta à a custruzzione di bella Xiamen cù i vantaghji di a conservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente.

Hè infurmatu chì u prughjettu di a cità di Xiamen Tong An Baolong hè realizatu da Xiamen Zhanhao Real Estate Co., Ltd. u numeru tutale di pile in stu prughjettu hè 307, u diametru di pile di pipa PHC hè 500 mm, duie sezioni di un inseme di pile sò 28-29 m di prufundità, è più di 200 pali sò stati cumpletati.A causa di a grande quantità di travagliu, ci sò 11 equipaghji simili chì entranu in u situ.U martellu idraulicu H350MF hà e caratteristiche tecniche di forza di doppia azione.L'efficacità di l'affonda di pile hà vantaghji evidenti in i prudutti simili, cù una media di 15 setti di pile sinking per ghjornu.Si distingue da parechje macchine di pila è si sforza di affruntà u compitu duru.

4-2

U prughjettu di a cità di Xiamen Tong An Baolong

SEMW, cum'è un pioniere in a prumuzione di a custruzzione è u sviluppu di l'area di a baia, hà fattu successi in una quantità di prughjetti municipali in Fujian è cuntribuitu à SEMW.U martellu idraulicu H350MF di SEMW hà e caratteristiche tecniche di bassu rumore, bassa vibrazione, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, affidabilità è doppia azione.Hà realizatu operazione di piling in parechji lochi in a Pruvincia di Fujian, chì mostra una bona prestazione di operazione.

Casu 1: in lugliu 2020, una pila di tubi PHC cù un diametru di 800 mm, 4 sezioni è un set di prufundità di pila di 50-55 m serà custruitu in u terzu centru di Changle in Fuzhou.A causa di u grande diametru è a geologia speciale di a pila di custruzzione di u prugettu, chì deve passà per a capa di sabbia è altri fattori, a custruzzione hà un certu gradu di coefficient di difficultà, è u numeru mediu di martelli per pila hè 1400. H350MF martellu idraulicu pò affundà 6 setti di pile in un ghjornu, cù un totale di 100 setti.

4-1

U terzu centru di Changle in Fuzhou

Casu 2: in dicembre 2020, una pila di tubi PHC cù un diametru di 800 mm è una prufundità di 45 m hè stata custruita in Zhanggang Binhai New Town, Fuzhou.U diametru di a pila di custruzzione di u prugettu hè grande è a geologia hè speciale, quasi tutti sò strati di sabbia.U martellu idraulicu H350MF hè affruntatu novi sfide.A penetrazione di l'ultima seccione di pila hè relativamente chjuca.U numaru mediu di marteddi à compie un set di pile deve ghjunghje sin'à 1600 marteddi.Normalmente, 6 setti di pile ponu esse furmati ogni ghjornu, è un totale di 150 setti di pile ponu esse affundati.

4-3

Zhanggang Binhai New Town, Fuzhou

In a custruzzione di grandi prughjetti infrastrutturali in tuttu u paese, l'equipaggiu SEMW hè diventatu un strumentu di custruzzione ben cunnisciutu in un ambiente geologicu cumplessu, chì mostra un novu rolu in a prumuzione di a custruzzione di l'infrastruttura.Durante l'anni, SEMW hà sempre cunsideratu l'innuvazione è a R & S cum'è a cumpetitività core di a cumpagnia, seguitendu da vicinu a fruntiera mundiale di fabricazione di l'equipaggiu è tecnulugia di custruzzione, offrendu u valore di marca di "serviziu prufessiunale, creazione di valore" à l'industria è l'utilizatori tuttu u tempu. , è custruendu inseme una bella casa.

Intruduzione di u produttu di martellatu idraulicu H350MF

U martellu idraulicu H350MF hè un martellu idraulicu simplice chì usa l'energia idraulica per elevà u core di u martellu, è poi si basa nantu à l'energia potenziale di gravità per martellare l'estremità di a pila in a pila.U so ciculu di travagliu hè u seguitu: martellu alzendu, martellu caduta, penetrazione è reset.

U martellu idraulicu H350MF hà una struttura compatta è una larga gamma di applicazioni.Hè adattatu per a custruzzione di varii tipi di pila è hè largamente utilizatu in a custruzzione di fundazioni di pila, cum'è edifici, ponti è ponti.

Vantaggi di custruzzione:

Bassu rumore, bassa vibrazione, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente è affidabilità;

In u modu di doppia azzione, u rapportu di l'energia à a massa di u core di martellu hè grande;

U sistema hà una bona affidabilità è un rendimentu meccanicu cumpletu;

Cunfigurazione flessibile, larga gamma di applicazioni è forte capacità di cuntrollu;


Tempu di Postu: Apr-12-2021