8613564568558

Semu inseme

Verrà a primavera.Cù i risultati pusitivi di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è a ripresa di u travagliu nantu à a fabbrica in modu ordinatu, tutti i sforzi anu ottinutu boni risultati.
L'industria di l'importazione è di l'esportazione di u Ministeru di u Cummerciu, partendu da i trè aspetti di l'annu, stabilizza l'ordine regulare, sviluppa novi ordini è consolida u marketing online.
A puntualità di a consegna, cunsiderendu a custruzzione normale d'oltremare è l'attesa di i clienti durante u Festival di Primavera è u periodu epidemicu, andemu à a fabbrica per travaglià l'ora extra per compie l'assemblea di ogni pruduttu.Tutti i dipartimenti anu travagliatu inseme per assicurà u tempu di consegna per i clienti esteri.

Semu inseme 1

Dopu à a ripresa di u travagliu, l'industria di l'impurtazione è l'esportazione hà negoziatu è cooperatu cù a cumpagnia di prumuzione in u tempu, è parechji partiti sò attivamente preparatu per questu.U situ web serà in linea prima di a fine di marzu.Assicuratevi chì u situ hè digià abbastanza cuscente di cliccà prima di a fine di l'epidemie glubale, è chì accoglie novi clienti chì venenu prestu.
Dopu chì u situ web hè in linea, u drenaje di layout principia da i dettagli di u codice back-end, l'interfaccia di front-end, u layout di SEO, è cusì.Da a visualizazione di l'imaghjini, a custruzione di a marca è altre dimensioni, duvemu spressione currettamente u rolu di u capu di l'industria di pile.

I prudutti di a fabbrica si preparanu per esse presentati à i clienti in u mondu in una nova forma.Nantu à sta piattaforma di rete, micca solu i nostri prudutti, a nostra tecnulugia, ma ancu a nostra cultura di travagliu.
U novu mudellu è a nova publicità permette à più di i clienti d'oltremare cunnosce ci, è u novu cummerciu esteru hè in vela!

Semu inseme 2
Semu inseme 3

Tempu di Postu: Apr-07-2020