8613564568558

Cosa hè Pile Hammer?

I martelli di pile sò stati cunsiderati unu di i più grandi invenzioni trà l'equipaggiu di custruzzione.

Cos'è un battitore di pali e cosa lo distingue da altri equipaggiamenti di battitura di pali?

Un martellu di pila hè un equipaggiu di custruzzione pesante chì hè cuncepitu è ​​ingegneria per guidà pile in terra per stabilisce una fundazione prufonda è altri prughjetti di custruzzione cunnessi.L'implantazione di pile in a terra richiede un numeru rapidu di colpi in discendenza è di mandibule d'impattu per afferrarà è pusà i pali in terra per mezu di l'equipaggiu di guida di pila.

I martelli di guida di pila sò di diversi tipi è progettati per scopi diversi.Per esempiu, ciò chì hè utilizatu per caccià pile da a terra hè sfarente di ciò chì hè utilizatu per guidà pile per creà supportu per strutture cum'è stagni di ritenzione è piling d'acciaio.Ancu s'ellu ci sò martelli di guida di pile chì sò per scopi di estrazione è usati per guidà pile à u stessu tempu.

1,Pilatrice idraulica

A guida idraulica di pali di martellate vibrosu hè un modu putente è efficiente per guidà i pali in terra per i prughjetti di custruzzione.Impiega un martellu vibratore montatu in l'escavatore chì hè accumpagnatu à un attellu di guida di pile idraulicu pesante chì guida a pila cù a putenza di u mutore di l'escavatore.Stu approcciu pò esse usatu in ogni tipu di prughjettu di scavazione, da e fundazioni di casa à i grandi industriali, è hè capace di sminuisce rapidamente è efficacemente a terra è a roccia.E vibrazioni di stu strumentu sò abbastanza putenti per offre risultati rapidi mentre mantenenu i prezzi bassi, facendu un equipamentu vitale per ogni operazione di custruzzione.

L'idraulici Pile Driving Rigs sò simili à i martelli d'impattu diesel.L'unica diffarenza hè chì u martellu d'impattu idraulicu hè più mudernu cumparatu cù i martelli di diesel è d'aria.
Hè un putente equipamentu di fundazione chì hè capaci di guidà pali di cimentu prefabbricatu, cumpresi pali d'acciaio è travi.A so fonti d'energia principali sò i pacchetti di energia idraulica.

Ancu s'ellu hè simile à i martelli diesel, aPilatrice idraulicahè più ecologicu.Hè capace di chjappà 80 colpi per minutu mentre opera senza chì i fumi di scarico espellenu in l'aria.Presenta un altu ritmu di produtividade è hè capace di guidà pile di legnu, pile H, una pila di lamiera d'acciaio è altre pile di cimentu in pocu tempu cù un rumore menu.
Cum'è un pezzu di l'equipaggiu di custruzzione, i so roli essenziali sò enormi.Pò esse usatu per diversi pali di cimentu cumpresi a custruzione è a demolizione in l'industria di a custruzione.
Per l'altri strutture, i Rigs Hydraulic Pile Driving Rigs sò capaci di rompe a terra per scavà un pirtusu, rompe rocce, è stabilisce fundazioni prufonde è pali guidati.
Per scopi di demolizione, pò sfondà materiali duri, muri è sradicà fundazioni prufonde.
U Rig Hydraulic Pile Driving Rig hè principalmente custituitu da dui tipi di martelli, unu hà una valvula interna mentre l'altru hà una valvola esterna.Facenu a listessa funzione è presentanu i stessi parti internu, chì include:
Camera di azotu: questu aiuta à furnisce u putere chì face funziunà l'idraulici di Pile Driving Rigs.
Cappucciu frontale: aiuta à mantene l'estensione di martellate sicura durante u funziunamentu
Valvula principale: a parte mobile chì aiuta u martellu durante l'impattu.
Barre laterali: Questa parte hè stata progettata per sustene l'applicazione di martellate.

2,Martello di pile diesel

I martelli diesel anu una pressione di compressione aumentata chì cavalca u pistone.Hè ancu una necessità in l'industria di fundazioni di pila.
U cunduttore di pila di diesel cade in a categuria di martelli di caduta trà l'equipaggiu di custruzzione.Dispone di un mutore di diesel chì hà dui tempi è usa gasoil.A leva di a pompa hè attivata da u pistone nantu à a goccia di un martellu diesel.
A mistura di l'aria è u carburante diesel cumpressu ignite u putere di amartellu di pila di dieselmentre trasporta a so energia à a testa di pila.
U modu di funziunamentu di u mutore diesel hè in tappe, chì sò:
U carburante hè injectatu quandu u ram hè stallatu:

Cumpressione

À questu puntu, l'aria è u carburante sò cumpressi inseme per via di a chjusa di l'exhaust.Si scende ancu liberamente mentre u ram hè espulsu.
Effettu è Combustion
A cumminazzioni aria / carburante hè riscaldata è ignites com'è u risultatu di a compactazione.Dispone ancu di una pompa di carburante flexible chì regula u pistone, in modu chì quandu hè operatu, a pila ghjunghje l'impattu cù u martellu.

Espansione

Quandu u pesu di u martellu righjunghji l'impattu, a pila entra in a terra.Stu impattu ancu pruvucarà u ram à guidà in sopra.À questu puntu, l'aire frescu serà presente, è u ciculu hà da principià di novu finu à chì tuttu u carburante hè drenatu o hè fermatu da i custruttori.
I martelli di diesel sò ancu grandi durante un cambiamentu di furmazione di terra.Un'altra caratteristica vantaghjina hè a suminazione di l'energia chì hà senza dipende di alcuna fonte di energia esterna.


Tempu di Postu: Mar-10-2023