8613564568558

Una grande sfida |U martellu idraulicu SEMW H260MT risponde à e aspettative è hè assai elogiatu da i clienti!

Dui ghjorni è duie notti di custruzzione cuntinuu, a sfida di l'operazioni offshore cuntinue in cundizioni severi, a costa di Bohai scrive gloria magra, Chengdao Oilfield spalla bravamente a respunsabilità pisanti, embellishes a "bella pittura à l'oliu" nantu à u mare... In l'ultimi anni. , cù Shengli Offshore Chengdao Oilfield A produzzione di petroliu crudu cuntinueghja à aumentà, è emergenu grandi prughjetti d'infrastruttura offshore.Frà elli, u martellu idraulicu SEMW H260MT hè sempre statu in prima linea di a custruzzione per assicurà u prugressu stabile di a custruzzione di u prugettu.

Durante l'aostu, in l'acque estremamente pocu prufonde à u sudu di u Mari Bohai in a cità di Dongying, a pruvincia di Shandong,SEMWhà sviluppatu indipindentamente u martellu idraulicu H260MT idraulici à azotu doppiu attu, chì hà finitu cù successu u gruppu pozzu CB208 di u prughjettu di custruzzione di capacità di Chengbei blocu 208 in Chengdao Oilfield, Shengli Oilfield Construction di 24 setti di pile pipe d'acciaio nantu à a piattaforma.

U prugettu hè statu fattu da Sinopec Shengli Oil Construction.A pusizione di pila di a piattaforma di u gruppu di pozzu hè disposta cum'è mostra in a figura sottu.I pile di tubi d'acciaio da i dui lati di a piattaforma sò riser per a perforazione di petroliu offshore.U diametru di pila hè 660 mm è a lunghezza di pila hè 79,75 m.Dopu chì a custruzzione hè finita, a prufundità di a pila in u fangu hè di 60 m.A causa di i cambiamenti di disignu, a lunghezza di a pila di u riser hè aumentata da circa 60 m à quasi 80 m, è u martellu diesel D138 chì hè statu prupostu inizialmente ùn pudia micca risponde à i requisiti di custruzzione.U martellu idraulicu H260MT di a nostra cumpagnia hà u vantaghju di un grande rapportu energia / massa di output, chì risponde solu à i requisiti di u designer è si sforza di affruntà a missione dura.

Hè infurmatu chì a pila di pipa d'acciaio di stu prughjettu adopra u metudu di cunnessione di pila in situ, circa 20m / rùbbrica.I primi dui pile sò inseriti in a pila da un martellu di vibrazione.U martellu idraulicu H260MT di a nostra cumpagnia intraprende a custruzzione di penetrazione di l'ultimi dui pali cù una lunghezza tutale di 40 m.

A custruzzione di a terza rùbbrica di a pila include u tempu ausiliariu cum'è pile.U tempu mediu per ogni pila per entre in a pila hè di circa 40 minuti, l'energia chì colpisce hè di circa 100 ~ 180kJ, a freccia di travagliu hè 26BPM, è u numeru mediu di martellate hè di circa 800 volte..A custruzzione cuntinuu di 24 pile da i dui lati serà finita dopu à circa 30 ore (cumpresu u tempu di trasfurmà a nave).

Dopu chì a cunnessione di pile hè finita, durante a custruzzione di a quarta sezione di pile, l'energia d'impattu di u martellu idraulicu hè di circa 200 ~ 230 kJ, a freccia di travagliu hè di circa 22 ~ 26 BPM, u tempu di custruzzione di una sola pila hè di circa 60 ~. 90 minuti, è u numeru di colpi di martellu hè di circa 60 ~ 90 minuti.800 ~ 1500 martelli, di quali 6 ~ 9m penetrazione hè assai chjuca.Dopu à 2 ghjorni è 2 notti di custruzzione cuntinuu, u compitu di custruzzione di 2 gruppi di 24 pile hè statu finitu.

Inoltre, i 4 pilastri principali di φ1200 è a lunghezza 104.669m di a piattaforma sò stati custruiti da IHC S500, è a rivisione di u marteddu idraulicu hè stata ancu cumpletata da a nostra cumpagnia.

Questa hè a prima volta chì u martellu idraulicu H260MT hà finitu a custruzzione di pile sottili di tubi d'acciaio in cundizioni di terreni cumplessi dopu avè finitu a custruzzione di pile di viaducte di Shanghai Tongji Road à a fine di 2020. Per mezu di sta custruzzione, H260MT hà resistutu à a sfida di continuu. operazione in cundizioni severi è hè statu assai elogiatu da l'utilizatori.

Puderà participà à parechji prughjetti maiò hè obligatu à esse sustinutu fermamente da tecnulugia high-end.I martelli idraulici di a serie SEMW HMT integranu a ricerca in profonda è a precipitazione tecnica di i clienti nantu à a dumanda, integranu una quantità di tecnulugia d'alta precisione è un corpu, è anu una applicabilità più putente.Sò aduprati in ponti marittimi, piattaforme di perforazione di petroliu offshore, parchi eolichi offshore, prughjetti à grande scala, cum'è terminal portu d'acqua profonda è a custruzzione d'isuli artificiali nantu à u mare anu fattu bè.

HMT martello idraulicu martellatu pruduttu-2
HMT martellu idraulicu martellatu pruduttu-1

Prodotto di martelli idraulici HMTintroduzione:

I martelli idraulici di a serie HMT sò martelli idraulici di alta prestazione cuncepiti è fabbricati da SEMW, chì a so prestazione principale hà righjuntu u livellu avanzatu internaziunale.In cunfrontu cù u martellu di pile diesel di canna, u martellu di pila idraulicu hà e caratteristiche di pocu rumore, senza fumu oliu, alta efficienza di trasmissione di energia, longa durata di a forza di affondamento di pila in ogni ciculu di travagliu, è faciule cuntrollu di l'energia chì colpisce.Sta serie di prudutti anu una larga gamma di usi, alta cuntrullabilità, alta efficienza di custruzzione, prutezzione ambientale è risparmiu d'energia è alta affidabilità, è anu tramindui pile inclinate è altri metudi di operazione.

Questa serie di martelli idraulici per pilings hè un tipu à doppia azione.Dopu chì u nucleu di u martellu d'impattu hè elevatu à una altezza predeterminata da un dispositivu idraulicu, sottu l'azzione cumminata di l'energia potenziale gravitazionale è l'energia elastica di l'azotu cumpressatu, hè ottenuta una velocità d'impattu di u core più altu, è l'impattu di u martellu idraulicu hè rializatu. migliuratu.energia.

I martelli idraulici di a serie HMT currispondenu à a teoria di martellatura pesante di martellate ligeru.Sò carattarizati da un pesu più chjucu di u nucleu di martellu, una velocità d'impattu più alta, una grande energia d'impattu, è adattatu per a guida di pila d'acciaio.Hè adattatu per prughjetti à grande scala, cum'è ponti marittimi, piattaforme di perforazione di petroliu offshore, parchi eolici offshore, porti d'acqua profonda è isule artificiali offshore, è hà una prospettiva di mercatu assai larga.

Vantaggi di custruzzione:

◆ Low rumore, bassa contaminazione, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente è affidabilità;

◆ Altu gradu d'automatizazione, sistema stabile, operazione simplice è bassa rata di fallimentu;

◆ Una bona affidabilità di u sistema è un eccellente rendimentu meccanicu cumpletu;

◆ Cunfigurazione flessibile, larga gamma di applicazioni, forte adattazione è capacità di cuntrollu.

HMT martello idraulicu di pile prodottu-3

Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021